Byåsen2 spilte i dag sesongens første treningskamp på Heimdal kunstgress. Selv med mangel på samtrening og samspill vant vi kampen på en overbevisende måte 7 – 1 mot Heimdals 1. lag. Kampen ble spilt med 3 omganger a 25 minutter. Målscorere var Vetle (2), Kristian K (2), Andreas (2) og Fredrik.
lørdag 3. mars 2012
Overbevisende seier i treningskamp!
onsdag 29. februar 2012
Storsjöcupen - sluttstrek påmelding!
Fristen for endringer er godt ut og vi har derfor satt sluttstrek for påmeldingen til Storsjöcupen. Vi blir totalt 40 personer med stort og smått. Alle våre reserverte rom på Hotell Älgen blir benyttet og dermed er hotellet fullt! Årets turnering setter rekord når det gjelder deltagende lag……”just nu er 384 lag anmäld”! Klasse gutter 14 er fulltegnet med 65 påmeldte lag. Ytterligere informasjon om betaling av overnatting og bespisning sendes ut like over helgen
Dommerkurs 8 mars kl.20.00 på Dalgård klubbhus
fredag 24. februar 2012
Vinterferien er slutt -treningsplan uke 9!
torsdag 23. februar 2012
Avdelingsoppsett - våren 2012!
tirsdag 21. februar 2012
Adidas Cup - spennende og tøff pulje!
I alt 303 lag fra hele landet er påmeldt til årets Adidas Cup som er uoffisielt NM for jenter og gutter 1996 – 1999.
Fra Trøndelag er det kun Byåsen og Verdal som er påmeldt til årets turnering. Begge i klasse gutter 14 år som er den største klassen med i alt 73 påmeldte lag.
Byåsen og Verdal er kommet i en spennende og tøff innledende pulje og skal møte Lillehammer, HamKam, Gjøvik/Lyn og Vind (Gjøvik). De to beste lagene går videre fra innledende puljespill som skal være ferdigspilt innen 4. juni.
Vålerenga står som teknisk arrangør av Adidas Cup.
Innbydelse til "Vårfest"!
mandag 20. februar 2012
En ny Sven Kramer!
lørdag 18. februar 2012
En ny Petter Northug?
Idrettsungdomsskole avholdt skimesterskap i Granåsen.
Distanse: 4 km. Tid: "Råfort"!
Og nå ligger Simen i hardtrening til vinterens store
utfordring....Storlirennet 18. mars! Lykke til!
onsdag 15. februar 2012
"Folkesykdommen! Slatters!
Fotballhilsen fra London!
reiste Isak rett til London for å delta på fotballskole i regi av
Chelsea FC. Selv om helgens turnering medførte en liten strekk i låret
og litt Trøndersk influensa i kroppen har treningene fungert bra.
Isak ser derfor fram til treningene med kameratene på Byåsen senere
denne uken! Han kan rapportere om at topp-nivået i Midt-Norge ikke står
tilbake fra London, selv om været der borte var bedre og gresset
definitivt grønnere.
mandag 13. februar 2012
Uttak til RBK-Impuls samling!
for gutter 1998.
Samlingen avholdes torsdag 16.februar.
Vi gratulerer!







