torsdag 19. april 2012

Nye spillerdrakter

Fotballsesongen er i gang og mange har behov for nye drakter da de gamle har blitt for små. Stikk imidlertid ikke å kjøp dette på egenhånd, da det vurderes felles anskaffelse for alle guttene gjennom sponsormidler. Det kommer nærmere informasjon om dette om ikke lenge.

HUSK: DOPAPIR DUGNAD - HENTING AV VARER FREDAG 20 APRIL 1800-2100

Husk å hente dopapiret fredag (i morgen) mellom 18 og 21!
Kystadvegen 9 (hos Lars Ove Husby)

søndag 15. april 2012

Fine treningskamper for Byåsen 3 i dag



Byåsen 3 fikk fin trening og samkjøring i dag i to viktige treningskamper. Først ute var kamp mot Charlottenlund. I denne kampen scoret Markus A to mål, mens Jostein scoret ett. Resultatmessig endte kampen med tap 3 - 9, men mange gode erfaringer å ta med seg videre. I den andre kampen møtte Byåsen 3 Astor2 borte på Astorbanen. Her scoret også Jostein ett mål. Selv om det ble tap her også, var det en lærerik kamp. Mye lærdom å ta med seg videre i sessongen.

Stå på gutter. Bedre lykke neste kamp som er serieåpning. Med godt oppmøte på trening fremover kan dette laget gjøre store ting.

En sosial cup avsluttet med Big Mac

Et fantastisk vær på Steinkjer denne helga, ga forsmak på våren. 2.laget avsluttet en sosial cup på Mac'ern på Steinkjer før hjemturen med Big Mac meny... Helt nødvendig med påfyll etter kampen, og når ingen hadde spist siden frokost. Da smakte maten godt.  




6-0 mot Sogndal og turneringseier

En meget vellykket tur, både sosialt og sportslig med jevngode lag ble i dag avsluttet med 6-0 mot Sogndal. Dermed ble det turneringsseier med ett mål bedre målforskjell enn Hødd. Premie var pokal og gavekort fra Umbro. Mer info her.

Vegard Erlien ble turneringens toppscorer med 5 mål.
Mål mot Sognadal (2-0 til pause): Bjørn M 3, Vegard E 2, Simen N 1 (str.)

På TA-cup ble det lokal derby i plasseringskampen.

I dagens plasseringskamp på TA-cup ble Byåsen dessverre slått av Astor i et slags lokal derby. Både Astor 1 og Byåsen 2 endte på 3.plass i sine puljer, og møttes i denne kampen. Et stort lyspunkt var Byåsens eneste scoring ved Vetle Winsnes (tidligere Astorspiller...).

lørdag 14. april 2012

3-3 mot Hødd

3-3 mot Hødd. 2-1 til Byåsen ved pause.
Mål: Vegard E 2, Markus S 1
Mer info (Hødd sine sider)

Overlegen seier over Sverre med hatrick

Endelig våknet laget etter en laber innledning. Storspill til tider, godt lagspill, coaching i verdensklasse, gode pasninger,fine gjennombrudd, og ingen skader. En brent straffe, og 8 mål til Våre gutter, mens motstanderen ingen.

Hatrick til Bakunde, 2 langskuddmål til Jens, 2 mål til Filip og 1 mål Matheuz.


TA-cupen i gang

Her er 2.laget klar for første kamp lørdag mot Namsos i sol og fint vær.

fredag 13. april 2012

5-3 seier mot Molde

Mål: Knut, Vegard E, Vegard J, Markus 2
3-3 til pause, Markus avgjorde med 2 fine scoringer i 2 omgang.

Mer info (Hødd sine sider) 

G98 på Aker Stadion

På vei til Hødd stoppet gutta hos Molde FK på Aker Stadion og ble tatt imot med stor gjestfrihet!! Der traff de Ole Gunnar Solskjær og spiste en utmerket lunch!


Lagene:

DOPAPIR DUGNAD - HENTING AV VARER FREDAG 20 APRIL 1800-2100

Da er vi klare for dopapir (og tørkerull) dugnad!

Viser til diskusjoner i foreldremøte torsdag 29.mars, der vi ble enige om at vi skal selge dopapir.


Alle familer er ansvarlig for å selge:

10 sekker (9 med dopapir og 1 med tørkeruller) a kr 300. Merk: da vi har 64 sekker tørkeruller må noen selge 2 sekker tørkeruller og 8 sekker dopapir isteden. De første som henter først (evnt sender meg en epost og reserverer om dere har forhåndsolgt) får velge hvilken kombinasjon de vil ha, men de som kommer sist må bare ta det som blir igjen.

Leveransen ankommer fredag 20 april.

Alle må hente sine sekker fredag 20 april mellom kl 1800 og 2100 i Kystadveien 9 (hos Lars Ove Husby). Alle som henter må kvittere ut hva de har hentet (det vil være ett skjema der).

Dere må levere sekkene på døren til de dere selger til, og dere må selv kreve inn de 300 kr fra kunden.

Alle vil motta en faktura på kr 3000 (300x10) fra Byåsen breddefotball. Det er utrolig viktig at alle betaler denne fakturaen innen forfall (innen 10 dager) da vi trenger de pengene til å betale leverandøren med, vi har ikke penger på konto for dette per dags dato!

Herfinner dere utkast for en epost dere kan sende ut til venner og bekjente for å selge sekkene deres.

Lykke til!

Hilsen Trond
p.s. Dersom noen har spørsmål om denne dugnaden kan dere kontakte meg på tlf 917 96 770.

onsdag 11. april 2012

Storseier i serieåpningen!



KAMPFAKTA
1.divisjon avdeling 01
Byåsen-Charlottenlund 7-2 (2-1)
Byåsen Arena
Tilskuere: 36
Mål: 1-0 22:57 Markus S (ass: Simen N), 2-0 32:04 Vegard E (ass:Simen N), 2-1 43:15 straffe, 3-1 54:12  Simen D (ass: Sondre S), 4-1 56:15 Vegard E (ass: Simen N), 5-1 58:12 Bjørn M, 6-1 62:25 Knut J (ass: Vegard E), 7-1 63:35 Bjørn M (ass: Knut J),7-2 67:20
Dommer: Frode Nyeng, Flatås IL - 6
Gult kort: Ingen

mandag 9. april 2012

Treningskamper mot Astor og Charlottenlund søndag 15.april

Da det ble for liten interesse for treningskamper i Steinkjerområdet kommende helg, blir det i stedet to treningskamper i Trondheim søndag den 15.april: Mot Charlottenlund på Charlottenlund Kunstgress kl 1100 og mot Astor på Astorbanen kl 1700. Oppmøte 30 minutter før kampstart. Alle som ikke er på Steinkjer eller Hødd møter: Svavar, Arash, Truls, Robin, Martin BA, Morten Y, Markus A, Markus W, Markus TS, Markus A, Magnus, Kyrre, Kristian R, Jesper, Jørgen KS, Jostein, Halvor, Even og Ole M. Dette blir god kamptrening til seriestarten helga etterJ Eventuelle forfall må meldes Rune, rune.troen@loqal.no  innen torsdag kveld!