onsdag 12. september 2012

Høstens første tap kom mot Ranheim

Det ble tap 4-3 mot et godt Ranheimslag i kveld.
Målene kom slik, 12 min 0-1, Isak,  17 min 1-1 Ranheim, 2-1 Ranheim, 3-1 Ranheim, 63 min 3-2 Vegard E, 67 min 4-2 Ranheim, 69 min 4-3 Vegard J.

tirsdag 11. september 2012

Mangler sjåfører til Rindal på onsdag !

Ingen har så langt meldt seg som sjåfører til Rindal på onsdag. Vi trenger tre sjåfører med bil – i tillegg til Frank og Rune.  Send melding til Rune på tlf 90076564 dersom du kan stille. Blir det ikke nok biler må vi avlyse turen og poengene går tapt…..

1.div kamp Ranheim - Byåsen onsdag 12.sept.

Disse møter på Ranheim onsdag til kamp 2030. oppm 1930.

markus strøm, kwaku, tommy, sondre st, sondre s m, simen d, bjørn, knut, vegard e, simen n, isak, anders, vetle, jens

+ muligens en par til..... da vi har noen usikre kort i forhold til skole og skader.... disse blir evt kontaktet direkte.

mvh Kurt

mandag 10. september 2012

Lag mot Rindal på onsdag

Følgende stiller på kampen mot Rindal onsdag den 12.september: Svavar, Andre, Bjørn, Arash, Erik J, Erik R, Jørgen BT, Markus W S, Bakunde, Robin, Martin, Even, Markus A, Filip, Jesper, Matheus, Fredrik.  Kampen går på naturgress, så husk egnede sko.

Til Rindal må vi regne med ca 1.5 times kjøring og vi håper 3-4 sjåfører melder seg frivillig.  Oppmøte v/rundkjøringen ved idrettsanlegget på Dalgård senest kl 1615.   Kampstart kl 1830. Eventuelle forfall meldes til Frank eller Rune.

søndag 9. september 2012

Ketchupeffekten på Dalgård

Søndagens 2.div kamp mot Ørland endte med 8-3 seier til Byåsen. Ørland sto i mot Byåsen-press nesten hele kampen og ledet litt heldig helt til det 62.minutt i kampen. Da snudde det raskt etter at Håkon utlignet og like etterpå fikk Byåsen straffe når Tommy ble felt alene foran mål (og Ørland fikk utvist en av sine midtstoppere). Straffesparket satte Markus S sikkert i mål og vi ledet plutselig 4-3. Minuttene etter rant målene inn og Byåsen scoret 5 mål til før kampen var over. 6 mål på ca 8 minutter er litt av en prestasjon! Sånn kom målene: 0-1 (25 min), 1-1(Matheusz 30 min), 1-2 (33 min), 1-3 (35 min), 2-3(Markus S , 37 min), 3-3 (Håkon, 62 min), 4-3 (Markus S, 63 min), 5-3 (Håkon, 64 min), 6-3 (Tommy, 66 min), 7-3 (Tommy, 67 min), 8-3 (Adrian, 69 min)

fredag 7. september 2012

2.div kamp mot Ørland på søndag kl 1500

Og følgende stiller på Dalgård 45 min før kampstart: Mathias, Markus R, Matheusz, Tommy, Oskar, Pål M, Kristian K, Isak, Bakunde, Markus Strøm, Håkon, Bjørn, Adrian S, Anders. Eventuelle forfall varsles Frank snarest.

onsdag 5. september 2012

Våt drøm ble til vår seier

Kolstad møtte sin overmann i det kraftige regnskyllet på Byåsen Arena i kveld. Byåsens våte drømmer ble virkeliggjort i et glitrende spill i en heller våt bane.
Sluttresultatet: 5-0
Første omgang endte 4-0.
Målscorere: Simen Dahl, Sondre Størseth, Bjørn Magnussen, Simen Nordskag.
Andre omgang endte 1-0.
Målscorere: Sondre Schirmer.
En fornøyd og våt gjeng i garderoben etter kampen

tirsdag 4. september 2012

Kamp mot Kolstad 1.div.

Kampen går på Dalgård onsdag 5.sept kl 1815.
Oppm dalgård 1715

Disse møter:

markus strøm, kwaku, sondre st, simen d, sondre s m, bjørn, vegard e, knut, simen n, vegard j, anders, pål m, vetle, isak

Hilsen Kurt

mandag 3. september 2012

siste sjanse til å levere treningsoverdel.......

blir tirsdag ettermiddag/kveld. Da må den leveres hjemme hos Rune i Kystadveien 22 etter kl 1800.

søndag 2. september 2012

Innlevering av treningsoverdel

Alle tar med sin nye treningsoverdel på treninga mandag, vi skal trykke på reklame på overdelen og alle må leveres inn.

Nok en seier i 2 div....

God innsats og etterhvert bra spill ga oss en solid seier 5-2 over National i 2 div.

Det startet med litt fomlende spill av våre gutter som resulterte i en tidlig scoring til National allerede etter 3 min, men derfra og ut kampen hadde guttene full kontroll. Målene kom på følgende tidspunkt: 0-1 etter 3 min v/ National 1-1 v/ Anders etter 22 min 2-1 v/ Vetle etter 32 min 3-1 v/ Bjørn Leira etter 46 min  4-1 v/ Bjørn Leira  etter 56 min 5-1 v/ Anders etter 62 min og redusering 5-2 etter 66 min.

 

Tap 2-4 for Astor 2 i 3 divisjon

Det ble tap 2-4 for Astor i 3 div kampen i dag, vi hadde mye bra spill til tider og skulle nok hatt et par mål til etter flere store målsjanser.

Målscorere var Bakunde etter 50 min og Marius etter 63 min.

Seier over Heimdal 2 i 3 divisjon

Flott innsats og til tider bra spill av gutta sikret en 2-0 seier over Heimdal  på lørdag. 1-0 v/ Fillip i det 6 spilleminutt og 2-0 etter 30 min også v/ Fillip

Trening mandag 3/9.

Ta med både kunstgressko og gressko på mandagens trening.
Hilsen Kurt

lørdag 1. september 2012

Seier over Charlottenlund i 1. Div

Byåsen 1 vant 0-3 over Charlottenlund borte i dag og målene kom slik:
25.min: Bjørn (Vegard E)
32. min: Bjørn (Vegard E)
46. min: Sondre S (Simen N)