søndag 14. oktober 2012

Disse møter til KM finale mot Freidig 15. Oktober.

kamp 1800 på Fredidigbanen

oppm 1700

disse stiller: markus str, mathias sondre s m, kwaku, sondre st, tommy isak, vegard e, knut, bjørn, simen n, vegard e jens, matheusz, pål m, vetle, anders, vegard j,

mvh Kurt

Hilsen fra Bjørn



Da går skøyte samlingen i Inzell i Tyskland mot slutten for skøyteguttene. En fantastisk ny skøytehall, Max Aicher Arena. Det har vært en knallhard treningsuke hvor Bjørn har gjennomført 14 treningsøkter på 8 dager. En vanlig treningsdag begynner med frokost kl 08:00, trening kl 10:00-12:30, så lunsj avslapping og fritid og ny trening 17:00-19:30. Dagen avsluttes med middag og fritid fram til kveld kl 23:00. I dag gikk gutta et testløp i hallen, hvor Bjørn noterte sterke 40,55 på 500 meter.

Trening tirsdag 16/10

Treningen på tirsdagen blir fra 17.00-18.30
Kun for de som spiller 1 og 2.Divisjon.
HUSK å ta med gresssko, da treningen sannsynligvis blir på gressbanen!

Aktivitetsplan og treninger uke 42 for G98

På grunn av sluttspill om KM tittelen både til 1.Div og 2.Div blir det litt endringer på treningene denne uken.

Mandag: Ingen trening ( 1.Div laget spiller første finalekamp mot Freidig kl 18.00 på Freidigbanen) møt opp de som kan og hei fram laget til seier.

Tirsdag: Trening for alle som har spilt på 1 og 2.Divisjonslaget i høst, vi driller 2.Div laget foran første kamp i sluttspillet om KM-tittel.

Onsdag: Første kamp i sluttspillet om KM tittelen i 2.Divisjon, kampen går på Dalgård kl 20.00 mot Sjetne og alle oppfordres til å møte opp å heie laget fram til seier.

Torsdag og fredag er det vanlig  trening til vanlig tid.

Søndag: Bortekamp mot Lierne i sluttspillet om KM tittelen ( opplysninger om reisemåte og avreisetidspunkt kommer senere)

Sivert

 

fredag 12. oktober 2012

Ekstra trening søndag 14.oktober

Søndag 14. Oktober kl 1800 blir det ekstra trening for alle som er med på 1. og 2. laget. Det vil da bli trent i forhold til finalespillet om kretsmesterskap i 1.div og 2.div. Det starter allerede mandag 15. for 1.laget. Datoene for finalespill for 2.laget er ikke helt klar, men det starter også til uka. Mer info kommer om det.

onsdag 10. oktober 2012

Vanlig trening i høstferien torsdag og fredag.

I høstferien er det vanlig trening torsdag 11.10., og fredag 12.10.

Hilsen Kurt.

mandag 8. oktober 2012

Garasje for utlån til dopapir utlevering?

Hei, vi satser på å bestille dopapir leveransen en gang ut i neste uke.

Vi trenger en garasje vi kan få dopapiret levert til slik at folk kan hente det. Ett lass tar ca 25 m2. Om alle er flinke til å hente varene bør den være tømt for dopapir etter 2 dager.

Er det noen som har en dobbel garasje vi kan bruke til dette formålet?

I så fall si ifra så snart som mulig ved å sende en mail til denne adressen..

Tidspunkter for sluttspillkamper 1 div fastsatt

Fotballkretsen har i samråd med oss og Freidig (vinner av den andre 1 div puljen) fastsatt tidspunkter for sluttspillkampene for 1 div. Kampene går som følger:

 

Mandag 15. oktober 2012,          kl. 1800,               Freidig - Byåsen,             Freidigbanen k. gress

Onsdag 24. oktober 2012,           kl. 1930,               Byåsen - Freidig,             Byåsen Arena

søndag 7. oktober 2012

3-2 seier mot Nidelv

Søndagens kamp mot Nidelv i 2.div endte med knepen seier til Byåsen. Etter et tidlig mål av Matheusz utlignet Nidelv etter ca 18 minutter av 1.omgang.  Tommy satte Byåsens andre mål etter 20 min og det sto 2-1 til pause. Nidelv utlignet  til 2-2 et stykke ut i 2. omgang etter mange sjanser og stangskudd for begge lagene. Til slutt var det likevel Anders som ble matchvinner med sin scoring like før full tid.

3-0 tap borte mot Strindheim

Lørdagens 3.divisjonskamp ble ganske så jevnspilt men det var hjemmelaget som utnyttet sjansene og dermed sto det 3-0 til Strindheim ved full tid.

fredag 5. oktober 2012

Lag mot Nidelv søndag 7.oktober

Følgende stiller til 2.div kampen kl 1000 på Dalgård: Marius, Markus R, Markus Strøm, Vegard J, Oskar, Kristian K, Adrian L, Tommy, Anders, Matheusz, Bjørn, Håkon, Andreas + 3 spillere som får beskjed på lørdag. Eventuelle forfall meldes Frank i god tid før kampen.

torsdag 4. oktober 2012

Følgende spillere møter på 3.div kamp lørdag 6/10 kl 12.15

Disse spillerne skal møte på 3div kamp lørdag 6/10 kl 13.00

Marius, Bakunde, Erik. R, Erik KJ, Fredrik, Jørgen BT, Kristian R, Kyrre, Magnus, Markus A, Markus W, Markus TS, Morten Y, Robin, Sebastian

Kampen går på Strindheim kunstgress.

Oppmøte kl 12.15 om noen må melde forfall skal det gjøres i god tid til meg på telefon.

Sivert …95832831

 

 

onsdag 3. oktober 2012

Seriemesterskapet i 1. div sikret i kveld i kampen mot Trygg Lade

GRATULERER GUTTER SOM SERIEVINNER I 1. DIVISJON!!
Kampen mot Trygg Lade på Byåsen Arena i kveld kl. 1730 var avgjørende for å sikre seriemesterskapet. Seier måtte til for å være sikre i konkurransen med Ranheim om mesterskapstittelen. Guttene startet litt smånervøs og famlende, med mye upresise pasninger, etter at Byåsen etter bare et par minutters spill fikk et mål annullert. Første del av førsteomgangen hadde Trygg Lade flere farlige løp mot Byåsenmålet, men scoring ble avverget i siste liten. Etter ca. 20 minutter tok Tygg Lade ledelsen med 0-1, men bare et par minutter etterpå utlignet Byåsen til 1-1 ved Simen N. Litte senere i omgangen puttet Mateusz to kjappe mål som sørget for Byåsenledelse 3-1 til pause. Etter pause var det stort sett enveiskjøring fra Byåsenguttene mot Trygg Lade målet, kanskje litt hjulpet av en økende vind i ryggen sammenlignet med førsteomgangen. Sluttresultatet ble 6-1 seier over Trygg Lade, og dermed var guttene serievinnere.
 
Målene kom slik; 20 min 0-1 Trygg Lade, 22 min 1-1 Simen N, 27 min 2-1 Mateusz, 29 min 3-1 Mateusz, 40 min 4-1 Knut, 65 min 5-1 Vegard E, 67 min 6-1 Tommy.
Mange publikummere hadde tatt veien til Byåsen Arena for å se på denne avgjørende kampen om serieledelsen, der de fikk smake deilig kake og kaffe fra familien Nordskag.

mandag 1. oktober 2012

Gratulerer til 2.div laget!

GRATULERER GUTTER SOM SERIEVINNER I 2. DIVISJON!!
Komfortabel 5-0 seier over Lånke borte mandag 1. oktober i 2.div sikret plassen som serievinner.
Jubelen var både hørbar og veldig synlig etter en bra kamp. Feiring med alkoholfri champagne som gikk ned på høykant.
 Gratulerer gutter!!!!
Målscorere Tommy , Anders, Bjørn L, Adrian L og Vetle.

Dopapir dugnad - runde 2 rett rundt hjørnet

Selv om fotball sesongen snart er over, ønsker vi å få utnyttet at dopapir sesongen varer hele året og at de fleste nå er tom for G98 papir.

Vi kjører derfor (snarlig) en runde til med dopapir salg, og pengene vil gå inn i kassen for neste års drift.

De som eventuellt ikke skal være med neste år skal selølgelig få slippe å selge. Send i så fall en mail om dette til denne mailadressen innen fredag 5 oktober. Om du er i tvil kan du evnt velge å være med på dugnaden uansett - eller du kan velge å ta i ett ekstra tak på en dugnad til neste år (om du melder avbud nå, men spilleren ombestemmer seg til neste år). Men det viktige er å gi beskjed innen fredag 5 oktober om du melder avbud for dugnaden, da vi må legge inn bestilling.

Takk for den fantastiske jobben dere gjorde i forrige runde,  denne dugnaden er en veldig god inntekts kilde for oss og det får ned egenandelen for hver enkelt betydelig!