torsdag 17. januar 2013

Treningskamp

Følgende møter klokken 13.00 på Astor til treningskamp med gruppe 1 til søndag: Røkke, Edvard, Christian, Tommy, Andreas, Erlend, Joakim, Pål, Alex, Robin, Oskar, Håvard, Knut, Oliver, Herman. Siden vi har manko på keepere i klubben må Mathias stille på kamp for gruppe 2. Til slutt kommer en beskjed som egentlig burde være unødvenig: Kan dere ikke stille av en eller annen årsak, gi beskjed så fort som mulig. 

God helg!

Treningskamp treningsgruppe 2-søndag 20. januar kl 1600 mot Flatås på Kattem kunstgress

Treningskamp for treningsgruppe 2 på førstkommende søndag 20.januar  kl. 1600 mot Flatås på Kattem kunstgress.

Alle tilgjengelige spillere fra T2 samt 2 hospitanter fra T3:

Følgende spillere møter: Matthias Hals, Adrian Eide, Adrian Lodgaard, Andreas Moflag, Anders Volden, Bjørn Leira, Erik Tomin, Håkon Hjelmeland, Joakim Strand, Joakim Tøndel Manstad, Kristian Kleveland, Kristian Eriksen, Lars Solåt, Markus Haugen, Markus Strøm, Markus Rødahl, Martin Husby, Matheusz Mokrzan, Ola Sundfær, Oskar Sagberg, Sondre Schirmer Mikalsen, Vegard Johnsen, Vetle Winsnes, Jonas Mogseth og Simen Kåre Bokalrud.

 

Oppmøte ferdig skiftet senest kl. 15.30  NB: gi snarest beskjed om du ikke stiller til Frank, 47293630 eller Egil, 91697761

 

Spillere på Treningsgruppe 2

Etter noen runder foreligger avklaring for Treningsgruppe 2. Totalt 27 spillere, hvor noen av disse vil være noe delvis med  i vintersesongen. Disse vil senere eventuelt erstattes med hospitanter fra T3. Spillere på T2 er som følger; Adrian Eide, Adrian Lodgaard, Andreas Moflag, Andreas Noodt, Anders Volden, Bjørn Leira, Bjørn Magnussen, Erik Tomin, Håkon Hjelmeland, Joakim Strand, Joakim Tøndel Manstad, Kristian Kleveland, Kristian Eriksen, Kwaku Gyimah, Lars Solåt, Markus Haugen, Markus Strøm, Markus Rødahl, Martin Husby, Matheusz Mokrzan, Ola Sundfær, Oskar Sagberg, Pål Martin Benum, Simen Dahl, Sondre Schirmer Mikalsen, Vegard Johnsen, Vetle Winsnes.

onsdag 16. januar 2013

Husk påmelding til Dana cup innen 24 jan

Hittil har 26 spillere meldt seg på. Dere kan verifisere at påmeldingen deres er registrert ved å se på denne listen (som ble oppdatert onsdag 23 januar).

 Dana Cup er 22-27 juli(Uke 30)


Dere skal ha mottatt en epost med en link for å melde dere på. Om dere går inn via den linken vil all kontakt info være ferdig uttfyllt. Om dere ikke får den mailen eller om dere ikke kommer inn på siden (det er noen tekniske problemer med breddefotball domenet i dag, onsdag) kan dere evnt melde dere på via denne linken. Merk: Om dere ikke bruker linken fra mailen så må dere klikke "Register" knappen først og så "Meld på" rett etterpå. Det er ikke helt logisk. Leverandøren av system jobber med å utbedre det..

tirsdag 15. januar 2013

Vellykket treningssamling i Meråker

Sist helg, fra fredag til søndag, var 39 spillere og 9 fra trener- og laglederapparatet i Meråker på treningssamling for G16. Fredagskvelden gikk med til å komme i orden med innkvarteringen på rommene samt spising av kveldsmat. Etter vekking og frokost var guttene klar for første økt i Meråkerhallen fra kl. 0900-1100 lørdag formiddag. Gruppa ble delt i tre med ulike øvelser og treningsfokus. Etter litt frukt og dusj gikk turen til Storlien for lunch og litt shopping av svenske søtsaker.

Ny to-timers treningsøkt i fotballhallen lørdag ettermiddag kl. 1600-1800 med god intensitet. Etter et skikkelig middagsmåltid med kjøttkaker på lørdagskvelden var det tid for Even’s fotballquiz. Spørsmålene dreide seg i hovedsak om engelsk fotball – imponerende fotballkunnskap blant guttene, men ikke så verst hos oldboysgutta i trenerteamet heller….

På søndag var det også to to-timers økter, hvor den på formiddagen dreide seg om ulike øvelser hvor guttene rullerte. Siste økt ble benyttet til å spille kamper, og gruppa ble delt i fire lag. Tilbakemeldingene fra spillere og trenere er at oppholdet var svært vellykket både sportslig og sosialt, og bør absolutt gjentas til neste vinter. Guttene fra G97 og G98 ble bedre kjent med hverandre, samt at trenerne også fikk en fin anledning til å lære guttene bedre å kjenne. Trenere og lagledere fikk også drøftet gjennom opplegg og planer utover sesongen, noe som kommer svært godt med når vi ut i februar skal i gang med kvalifiseringskamper for 1.div og 2. div.

Takk til alle som bidro til en vellykket treningshelg for G16!






Byåsen shop Åpner i Nye lokaler på Dalgård I DAG!


Byåsen shop har flyttet fra Myra til nye lokaler på Dalgård. Shopen åpner i dag og lokalene ligger til høyre for  vaktmesterkontoret i første etasje på klubbhuset. Butikken er skiltet.Åpningstidene for Byåsen shop er Tirsdager kl.17.00-19.00 og Torsdager kl.17.00-19.00


Trening i dag avlyst grunnet kulde

Det er meldt - 13 grader i ettermiddag på Dalgård, og da er det ikke tilrådelig å gjennomføre trening eller treningskamp. Derfor blir kveldens treningskamp mellom T 1 og T 2 avlyst.
Neste trening blir da innendørs i Bankhallen i morgen med oppmøte kl 1945.

mandag 14. januar 2013

Bitende kulde - krever varme klær!!


Husk at det er viktig å kle på seg godt når du skal på trening i denne kulda.
Ta gjerne på ullstilongs og ulloverdel, samt fleece overdel under treningsdressen. Husk alltid lue, buff, varme hansker, og gjerne en dynejakke som du kan ta på til og fra trening.
Bruk også refleks slik at du vises i mørket.

Gjenglemt pose med tøy på Meråkersamlingen i helga

Noen har glemt igjen en bærepose med tøy fra samlingen på Meråker i helga. Posen inneholder en hvitt håndkle med sorte ruter, grå joggebukse (nike), sort rutete skjorte og en flaske sjampo-dusjsåpe (Clarins). De som savner dette - ta kontakt med Jan Birger, mobil 93044346.

søndag 6. januar 2013

Søndagstrening 6.januar kl 2000

På dagens søndagstrening møter bare Treningsgruppe 1.
Even Aasheim

fredag 4. januar 2013

Påmelding Meråker samling, husk påmelding innen 4 Januar

41 stk har nå meldt seg på til Meråker samlingen. Dere kan gjerne verifisere at påmeldingen deres er registrert ved å klikke her.

Om det er noen som skal være med som ikke står på listen må de melde seg på innen 4 januar. Gjør det helst online (bruk linken du fikk i mailen, eller bruk denne linken). Kontakt Lars Gunnar om du skal være med men ikke får meldt deg på online.

hilsen Trond

onsdag 2. januar 2013

Spillere som har ambisjoner om å være med i Treningsgruppe 2

Trenerteamet som har ansvar for T2 anmoder spillere som har ambisjoner om å være med på denne treningsgruppen om å stille på treningene framover. Det tas sikte på å plukke ut en foreløpig gruppe spillere til T2 i løpet av neste uke slik at gruppen er klar i forkant av Meråkersamlingen.

G16 - Treningstider 1. januar - 15. april 2013 (tom uke 15)

Mandager    kl 1845 – 2000 Byåsen Arena, hel bane,    T1, T2 og T3
Tirsdager     kl 1600 – 1730 Byåsen Arena, hel bane,    T1 og T2
Onsdager    kl 2000 – 2130  Bankhallen, Melhus,          T1, T2 og T3
Torsdager   kl 1730 – 1845 Byåsen Arena, halv bane,   T1
Torsdager   kl 1845 – 2000 Byåsen Arena, halv bane,   T2
Søndager    kl 2000 – 2200 Byåsen Arena, hel bane,     T1 og T2

T=Treningsgruppe 1,2 og 3
Oppmøte 15 minutter før treningsstart ferdig skiftet.

Det vurderes også å få lagt inn noen fysiske økter utover vinteren/våren

Husk trening i Bankhallen i kveld

Vi starter opp med trening i Bankhallen på Melhus i kveld kl 2000. Oppmøte 1945.