mandag 8. april 2013

Avlyst trening

Treningen i dag er avlyst da baneforholdene ikke er gode nok enda på den banen.



Sendt fra min iPad

søndag 7. april 2013

Fin seier til G 16-2 i kveld

G 16-2 hadde besøk av Utleira G 16-2 i kveld på Dalgård. Det var to jevne lag som møttes, men Byåsen var mer våken og utnyttet de sjansene vi hadde. Det ble jobbet godt, spesielt på midtbanen, og det var stor forbedring av laginnsatsen i dag i forhold til cupen lørdag. Sluttresultatet ble 4-1 seier til hjemmelaget.
Målscorerne var: Simen D, Andreas x 2, Håkon.

Nye treningstider fra og med mandag 8. april til 31. oktober

Banetider 

Mandager:         kl 2000-2100      Byåsen Arena, hel bane
Tirsdager:           kl 2115-2230      Starter når banen er snøfri: Mini kunstgress og kunstgress 5’er
Torsdager:          kl 2000-2100      Byåsen Arena, hel bane
Fredager             kl 1615-1715      Byåsen Arena, hel bane

Oppmøte 15 minutt før banetiden, ferdig skiftet.

Alle treningsgruppene møter i morgen 8. april. Nærmere fordeling av tider på T1,T2 og T3 avklares på trener- og lagledermøte tirsdag 9. april.

Husk at vi trener i Bankhallen førstk onsdag som vanlig kl 2000 - 2130. Den treningstiden har vi betalt for fram til 15.4.13.


Esktra spillere til treningskampen kl 2000 i dag

Følgende tre spillere kalles inn til treningskampen mot utleira 2 i kveld kl 2000 på Dalgård: Markus Haugen, Andreas Noodt og Ola Sundfær. Oppmøte kl 1900.

lørdag 6. april 2013

Byåsen 2 kamp

Oppmøte klokka 19.00 på Dahlgård. Joakim M, Pål Martin og Moflag stiller klokka 15.30 sammen med Byåsen 1 borte mot Utleira.



Sendt fra min iPad

Hospitering

Hospitering neste uke: Joakim T, Lars S, Andreas M og Pål



Sendt fra min iPad

Byåsen 2-Utleira 2

Tropp til morgendagens kamp:

Røkke

Markus R

Lars S

Kristian E

Joakim T

Simen Kåre

Vetle

Bjørn L

Andreas M

Marius V

Anders V

Pål Martin

Simen D

Mateuz

Håkon H



Forfall meldes til Bjørn Olav eller Frank





Sendt fra min iPad

fredag 5. april 2013

torsdag 4. april 2013

Oppmøte Ranheim vårcup Byåsen 1

Så ikke det er noen tvil. Følgende møter klokken 17.30 på Ranheim i morgen for Byåsen 1: Mathias, Markus, Christian, Tommy, Fernando, Edvard, Joakim, Alex, Jørgen, Håvard, Oscar, Knut, Oliver, Robin og sist men ikke minst vår alles kjære Herman.

Treningskamp mot Utleira 2 søndag

Det er treningskamp mot Utleira 2 på søndag. Troppen blir tatt ut lørdag.

Ranheim vårcup - uttak Byåsen 2

Vi skal spille totalt 5 kamper i cupen, 1 kamp fredags kveld og 4 kamper lørdag. Kampene er 1x30 min.
Vi har tatt ut totalt 20 spillere og siden kampene er så korte vil det bli få bytter underveis.

Vi kommer til å stille med totalt 13-14 spillere pr. kamp

Fredag kl. 21.05 mot Nardo. Oppmøte kl. 20.00 og 
Lørdag kl. 10.45 mot CSK. Oppmøte kl. 10.00

Følgende stiller:

Joakim Tøndel
Lars Solåt
Simen Dahl
Marius Volden
Vetle Winsnes
Pål Martin Benum
Vegard Johnsen
Andreas Moflag
Anders Volden
Bjørn Magnussen
Mateuz Mokrsan
Markus Rødahl

Etter kampen mot CSK begynner sluttspillet.  Oppmøte kl. 11.00.

Følgende slutter seg til troppen:

Markus Haugen
Håkon Hjelmeland
Kristian Eriksen
Bjørn Leira
Martin Husby
Adrian Eide
Simen Kåre Bokalrud
Ola Sundfær

Forfall meldes snarest til B.O. eller Frank

Kampoppsett Ranheim vårcup

Kampene går fredag 5. april og lørdag 6. april. Innledende kamper (alle på DNB2 arena):

Byåsen 1
Fredag 5 april, kampstart 18:10 Byåsen 1- CSK
Fredag 5 april, kampstart 20:30 Vestbyen - Byåsen 1

Byåsen 2
Fredag 5 april, kampstart 21:05 Byåsen 2- Nardo
Lørdag 6 april, kampstart 10:45 Byåsen 2- CSK

Dere finner alle detaljer med sluttspill oppsett og etter hvert resultater via denne linken.

onsdag 3. april 2013

Påminnelse om spillersamling T3 torsdag 4. april kl 2000

Hei,

 

Minner om påmelding til spillersamling for T3 torsdag 4. april kl. 2000 (etter trening) i møterommet på klubbhuset, Dalgård, som annonsert på bloggen 13. mars d.å.

Av hensyn til bestilling av mat er det viktig at de som kommer snarest melder seg på til Jan Birger, jan.birger.jorgensen@fiskarlaget.no

 

tirsdag 2. april 2013

Uttak til cup

Byåsen prøvde å melde på tre lag på cup til helga, men pga stor pågang fikk vi desverre bare med to lag. Kampene er korte, så vi velger å ta med en liten tropp. På Byåsen 1 møter følgende:
Røkke, Christian, Eddy, Fernando, Tommy, Joakim, Alex, Håvard, Oscar, Jørgen, Knut, Robin, Herman, Oliver.
Grunnet påske kommer dette uttaket litt brått på, så jeg må ha svar i  løpet av dagen eller tidlig i morra. Til dere som er tatt ut, send en sms til meg på 48184443 og bekreft at dere stiller. 
I reserve hvis noen ikke kan: Mathias, Markus, Pål, Moflag.

2.laget blir tatt ut i morgen.

Even

mandag 1. april 2013

Trening i dag

Beklager sein beskjed. Men det blir trening i dag til vanlig tid.

Sendt fra min iPad