fredag 31. august 2012

Spillere som skal spille 2 div kamp søndag 2/9

Følgende spillere skal spille kamp på Dalgård mot National kl 14.00 søndag 2/9:

Mathias, Kristian Kleveland, Bjørn Leira, Oskar, Bakunde, Markus R, Håkon, Matheuz, Simen Dahl

Vegard Johnsen+ 4 spillere fra 1 divisjon.

1.div kamp lørdag 1/9 mot Charlottenlund kl 15.

Følgende spillere skal møte til 1.div. kamp på Charlottenlund lørdag kl 1500, oppm. 1400:

Markus Strøm, Kwaku, Sondre St, Tommy, Sondre SM, Knut, Bjørn, Anders, Simen N, Vegard E, Jens, Vetle, Pål M, Vegard J

Spillere som skal spille 3 div søndag 2/9

3 div søndag 2/9 kl 12.00 på Dalgård Arena, Oppmøte kl 11.15 ferdig skiftet
Marius Hoel, Svavar,  Markus T.S, Jesper, Erik Raaum, Fillip, Adrian Stadsøy, Erik K.J, Robin, Markus Aspaas, Kyrre, Markus W, Martin, Even, Arash, Jørgen BT,  Jesper.

Spillere som skal spille 3 divisjon lørdag 1/9

3 div lørdag 1/9 kl 13.00 på Dalgård Arena, Oppmøte kl 12.15 ferdig skiftet
Marius Hoel, Svavar,  Markus T.S, Erik Raaum, Fillip, Adrian Stadsøy, Erik K.J, Robin, Markus Aspaas, Kyrre, Markus W, Martin, Even, Arash,

torsdag 30. august 2012

Seier over Utleira i toppoppgjør

Byåsen 2 møtte onsdag ettermiddag Utleira 1 i et toppoppgjør i 2. divisjon. Spenningen var merkbar blant både trenere og spillere før denne kampen. Utleira 1 har gjort det svært godt det siste halve året. De vant både Ranheim cup, og Scandia cup og kom langt i Storsjøcup.
Men slik kampen utviklet seg, tok Byåsen 2 over styringa, og Utleira klarte ikke å score på Marius som var både høyt oppe og langt nede for å tette igjen. Med ei godt fungerende forsvarsrekke ble alle Utleiraforsøk avverget på en god måte.
Byåsen scoret alle målene, og kampen endte 0 - 3 til Byåsen 2.
Målene kom slik:
15 min: 0-1 v/Bjørn Magnussen
25 min: 0-2 v/Vegard Erlien
60 min: 0-3 v/Vegard Erlien
Etter tre kamper i høstsessongen leder Byåsen 2 tabellen i sin avdeling.

onsdag 29. august 2012

Hvordan bli notifisert øyeblikkelig ved nye innlegg?

De fleste av oss abonnerer på mail summary fra bloggen som blir sendt ut en gang om dagen. Noen ganger hender det at endringer/tillegg blir annonsert i siste liten, selv om det selfølgelig er noe vi prøver å unngå. Det finnes en måte å få øyeblikkelig beskjed dersom man er interessert i det. Man kan abonnere på RSS feeden fra bloggen. Da vil man få øyeblikkelig beskjed med en gang noe er lagt ut. Dette kan gjøres via Outlook eller via en RSS app på din favoritt smart telefon. Feks, klikk på linken nedenfor på din PC og den vil bli lagt til i din default RSS leser (som ofte er Outlook). Da får du øyeblikkelig oppdatering i en egen RSS feed i postboks seksjonen på Outlook. Om man går inn på advanced opsjonen i Outlook når man legger den til kan man også velge å få mailen rett inn i innboksen - da blir de lettere å se. Det kan også være hensiktsmessig å gjøre dette på en Smart telefon ved å legge til URL'en in en RSS client på telefonen. En del RSS apper vil da vise deg på startskjermen på telefonen at det er nyheter som venter på deg. Her er RSS linken for bloggen vår: http://byaseng98.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss

Hvordan abonnere på kalenderen?

Dersom dere ønsker å abonnere på kalenderen til G98 på telefonen deres, eller i Outlook etc, kan dere enkelt legge de til ved å klikke på kalender linken(e) nedenfor og legge de til i din egen kalender (dersom du vil ha det på telefonen - gå inn på websiden fra telefonen og klikk derfra). Kalender oppsettet er delt inn i 5 grupper så man kan ha bedre kontroll over hvilke deler man vil abbonnere på. hilsen G98 CTO

Treningsgruppe 1 & 2 Felles
Spesifikt for treningsgruppe 1
Spesifikt for treningsgruppe 2
1 div kamper
2 div kamper
3 div kamper

mandag 27. august 2012

2.divisjonskamp mot Utleira onsdag 29.august kl 1800

Følgende stiller på kampen: Marius, Bjørn M, Bjørn L, Anders, Isak, Håkon, Pål M, Vetle, Vegard E, Markus R, Oskar, Kristian K, Markus Strøm. Oppmøte kl 1715 på Utleira Kunstgress. Ev forfall meldes til Frank.

Ekstratrening på tirsdag kl 1630

Tirsdag blir det ekstratrening på gressbanen på Dalgård kl 1630.  Gjelder alle på G98.

Torsdag og fredag er det trening til vanlig tid.

Ingen trening mandag 27.august.

Siden vi har hatt tett kampprogram i helga med 6 kamper på både lag 1 og 2 på Hamar, blir det ikke trening mandag 27. August. Husk, det er viktig med hvile også.

søndag 26. august 2012

Trivelig tur til Hamar med en flott gjeng

Her er alle 32 spillerne som var med til Hamar i helga, der vi deltok på både MAXI-turneringen med lag 2, som kom på femte plass, og HAM-KAM Eliteturnering med lag 1, som kom på fjerdeplass.
Alle spillerne bodde på samme sted, og spiste alle måltider på Storhamars klubbhus. Takk til trenere og lagledelse for en trivelig tur!

5.plass i Maxi-turneringen på Hamar.

Byåsen 2 kom på 5.plass i MAXI-turneringen på Hamar etter en fin seier over Tolga/Vingelen med sluttresultatet 4-0.
Målene kom slik:
  • Markus Strøm (straffe)
  • Anders Volden (Markus R)
  • Anders Volden (Vegard J)
  • Vetle Winsnes (Vegard J)
Tidligere på dagen spilte Byåsen 2 kvartfinale i A-sluttspillet mot Sørumsand. Kampen endte 0-0 eeo. Sørumsand gikk dessverre videre på myntkast.....
Vi gratulerer Byåsen 2 med en flott 5. plass!!!

4. plass i HAM KAM Eliteturnering for lag 1

Byåsen 1 kom på 4.plass i HAM KAM Eliteturnering etter å først å ha tapt knepent for erkerivalen Verdal i semifinalen i A-sluttspill 0-1.
Deretter fulgte bronsjefinale mot Sandefjord, som vant 3-1 over Byåsen. Vårt mål ble scoret av Jens med en ball servert av Knut J.
Vi gratulerer med en flott 4. plass.

lørdag 25. august 2012

Gutta etter siste innledende kamp i Maxiturneringen.

Tross for tap 1-4 for Tolga-Vingelen, er gutta klar for kvartfinalen i A-sluttspill.

Seier over Ready

Byåsen 1 møtte i sin 3.kamp i dag Ready fra Røa. Våre spillere vant kampen 4-0.
Målene kom slik:
24 min: 1-0, Vegard E. (Pål M)
28 min: 2-0, Anders (Vegard E)
35 min: 3-0, Jens (Simen N)
44.min: 4-0, Bjørn M (Kwaku)