Målene til Byåsen kom slik:
Jens (Simen D)
Simen N ( Vegard E)
Tommy (Simen N corner)
Bjørn (Simen N)
Sjølmål (Simen N corner)
| Astor og Byåsen har mye til felles. Mange av spillerne ër kamerater, går på samme skole, og noen i samme klasse. |
| Astor og Byåsen har mye til felles. Mange av spillerne ër kamerater, går på samme skole, og noen i samme klasse. |
En utrolig opphenting var vi vitne til i kveld på Rosenborgbanen, der 2.laget møtte Trond. Etter en rufsete førsteomgang, klarte vi å reise kjerringa i andre omgang. Vi gikk til pause med 1 mål i mot. vi tok over kampen mer og mer i 2. Omgang og vi fikk tilsammen plassert 4 mål som kom slik:
Matheuz (Adrian)
Adrian (Tommy)
Tommy (Aerial)
Vetle (Markus S)
Ingen tvil i dag hvor seieren skulle havne hen i dag, allerede etter 4 min var det 2-0. Full kontroll i hele første omgang slik at det stod 6-0 til pause, må vell sies at Frøya ikke fikk låne ballen så veldig mye. 2 omgang var nok preget av at vi ledet så mye til pause, gutta slapp seg litt ned og det ble litt rufsete i angrepsspillet. Når kampen ble avblåst så stod det 9-0 i målprotokollen, må vell sies at det ble en litt rolig dag i målet til Mathias.
Målene kom slik:
1-0 Vetle 2min (assist Anders) 2-0 4min Jørgen WL (assist Anders) 3-0 14min Håkon (langskudd) 4-0 Anders 27min (med et soloraid) 5-0 28min Bjørn L (assist Anders) 6-0 32min Erik KJ (assist Anders) 7-0 39min Markus Strøm (assist Vetle) 8-0 43min Matheusz (langskudd) 9-0 66min Markus Strøm
Onsdag 26/9 er det bortekamp mot Hitra kl 19.30 på Hitra idrettspark. Vi trenger litt over 2 timer på å kjøre ut til Hitra, så vi må starte fra byen kl 16.30…..vi møtes i rundkjøringen v/ Dalgård idrettsanlegg.
Følgende spillere skal spille: Andre, Arash, Bakunde, Erik R, Erik KJ, Even, Fillip, Fredrik, Jørgen BT, Markus Aspaas, Markus Schei, Martin, Matheus, Robin, Svavar, Marius, Adrian Stadsøy. Det er kun jeg som kjører av trenerne så her er det behov for 4 biler til, vær vennlig å gi beskjed til meg hvem av dere som kan kjøre.
Mvh Sivert tlf 95832831
Komfortabel 6-1 seier over Svorkmo…….2-0 til pause etter en 1.omg som var preget av mange feilpasninger. 2.omg ble spillet mer presist og innsatsen var fortsatt god slik at det aldri var noen tvil om hvem som skulle ta hjem seieren. Målscorere ble: Adrian ST x3, Markus A x1, Marius H x1 og Arash x1
1.div kampen mellom Byåsen - Klæbu spilles onsdag19.sept kl 1730 på Byåsen Arena, Dalgård.
Disse skal stille til kamp. Oppmøte 1630 i garderoben:
Markus St, Kwaku, Tommy, Sondre St, Sondre S M, Bjørn M, Vegard E, Knut J, Isak, Vetle, Jens, Simen D, Simen N, Anders V.
Gruppe 1 har ikke obligatorisk trening fredag, men trener på lørdag kl 1400 på Dalgård. Dette pga at mange skal på andre oppdrag på fredag.
De som vil kan komme og trene i vanlig treningstid på fredag kl 1600-1730.
I tillegg arrangerer vi sykkelritt på søndag, fra Ila til Skistua. Arrangør er Øystein. Rittet startet 1400. Håper at så mange som mulig vil stille der fra alle treningsgruppene.
To klasser, racersykkel og mountain bike.
Mvh trenergruppa.
Onsdagens bortekamp 3.divisjonskamp endte med 6-3 tap mot Rindal. Spillemessig var kampen jevn, men Rindal var adskillig mer effektiv foran mål, og spesielt de siste 15 minuttene da vi måtte ta litt sjanser for å ta igjen Rindals ledelse. Byåsen scoret 3 vakre scoringer ved Bjørn (2) og Markus A.
Kampforløp: 1-0, (2min), 2-0, (15min), 2-1 (47 min v/Bjørn), 3-1 (49 min), 3-2 (50 min v/ Bjørn), 4-2 (54 min), 5-2 (60), 6-2 (61 min), 6-3 (65 min v/ Markus A).
Det ble tap 4-3 mot et godt Ranheimslag i kveld.
Målene kom slik, 12 min 0-1, Isak, 17 min 1-1 Ranheim, 2-1 Ranheim, 3-1 Ranheim, 63 min 3-2 Vegard E, 67 min 4-2 Ranheim, 69 min 4-3 Vegard J.
Ingen har så langt meldt seg som sjåfører til Rindal på onsdag. Vi trenger tre sjåfører med bil – i tillegg til Frank og Rune. Send melding til Rune på tlf 90076564 dersom du kan stille. Blir det ikke nok biler må vi avlyse turen og poengene går tapt…..