søndag 14. oktober 2012
Trening tirsdag 16/10
Kun for de som spiller 1 og 2.Divisjon.
HUSK å ta med gresssko, da treningen sannsynligvis blir på gressbanen!
Aktivitetsplan og treninger uke 42 for G98
På grunn av sluttspill om KM tittelen både til 1.Div og 2.Div blir det litt endringer på treningene denne uken.
Mandag: Ingen trening ( 1.Div laget spiller første finalekamp mot Freidig kl 18.00 på Freidigbanen) møt opp de som kan og hei fram laget til seier.
Tirsdag: Trening for alle som har spilt på 1 og 2.Divisjonslaget i høst, vi driller 2.Div laget foran første kamp i sluttspillet om KM-tittel.
Onsdag: Første kamp i sluttspillet om KM tittelen i 2.Divisjon, kampen går på Dalgård kl 20.00 mot Sjetne og alle oppfordres til å møte opp å heie laget fram til seier.
Torsdag og fredag er det vanlig trening til vanlig tid.
Søndag: Bortekamp mot Lierne i sluttspillet om KM tittelen ( opplysninger om reisemåte og avreisetidspunkt kommer senere)
Sivert
fredag 12. oktober 2012
Ekstra trening søndag 14.oktober
Søndag 14. Oktober kl 1800 blir det ekstra trening for alle som er med på 1. og 2. laget. Det vil da bli trent i forhold til finalespillet om kretsmesterskap i 1.div og 2.div. Det starter allerede mandag 15. for 1.laget. Datoene for finalespill for 2.laget er ikke helt klar, men det starter også til uka. Mer info kommer om det.
onsdag 10. oktober 2012
Vanlig trening i høstferien torsdag og fredag.
I høstferien er det vanlig trening torsdag 11.10., og fredag 12.10.
Hilsen Kurt.
mandag 8. oktober 2012
Garasje for utlån til dopapir utlevering?
Vi trenger en garasje vi kan få dopapiret levert til slik at folk kan hente det. Ett lass tar ca 25 m2. Om alle er flinke til å hente varene bør den være tømt for dopapir etter 2 dager.
Er det noen som har en dobbel garasje vi kan bruke til dette formålet?
I så fall si ifra så snart som mulig ved å sende en mail til denne adressen..
Tidspunkter for sluttspillkamper 1 div fastsatt
Fotballkretsen har i samråd med oss og Freidig (vinner av den andre 1 div puljen) fastsatt tidspunkter for sluttspillkampene for 1 div. Kampene går som følger:
Mandag 15. oktober 2012, kl. 1800, Freidig - Byåsen, Freidigbanen k. gress
Onsdag 24. oktober 2012, kl. 1930, Byåsen - Freidig, Byåsen Arena
søndag 7. oktober 2012
3-2 seier mot Nidelv
Søndagens kamp mot Nidelv i 2.div endte med knepen seier til Byåsen. Etter et tidlig mål av Matheusz utlignet Nidelv etter ca 18 minutter av 1.omgang. Tommy satte Byåsens andre mål etter 20 min og det sto 2-1 til pause. Nidelv utlignet til 2-2 et stykke ut i 2. omgang etter mange sjanser og stangskudd for begge lagene. Til slutt var det likevel Anders som ble matchvinner med sin scoring like før full tid.
3-0 tap borte mot Strindheim
Lørdagens 3.divisjonskamp ble ganske så jevnspilt men det var hjemmelaget som utnyttet sjansene og dermed sto det 3-0 til Strindheim ved full tid.
fredag 5. oktober 2012
Lag mot Nidelv søndag 7.oktober
Følgende stiller til 2.div kampen kl 1000 på Dalgård: Marius, Markus R, Markus Strøm, Vegard J, Oskar, Kristian K, Adrian L, Tommy, Anders, Matheusz, Bjørn, Håkon, Andreas + 3 spillere som får beskjed på lørdag. Eventuelle forfall meldes Frank i god tid før kampen.
torsdag 4. oktober 2012
Følgende spillere møter på 3.div kamp lørdag 6/10 kl 12.15
Disse spillerne skal møte på 3div kamp lørdag 6/10 kl 13.00
Marius, Bakunde, Erik. R, Erik KJ, Fredrik, Jørgen BT, Kristian R, Kyrre, Magnus, Markus A, Markus W, Markus TS, Morten Y, Robin, Sebastian
Kampen går på Strindheim kunstgress.
Oppmøte kl 12.15 om noen må melde forfall skal det gjøres i god tid til meg på telefon.
Sivert …95832831
onsdag 3. oktober 2012
Seriemesterskapet i 1. div sikret i kveld i kampen mot Trygg Lade
| Mange publikummere hadde tatt veien til Byåsen Arena for å se på denne avgjørende kampen om serieledelsen, der de fikk smake deilig kake og kaffe fra familien Nordskag. |
mandag 1. oktober 2012
Gratulerer til 2.div laget!
Målscorere Tommy , Anders, Bjørn L, Adrian L og Vetle.
Dopapir dugnad - runde 2 rett rundt hjørnet
Vi kjører derfor (snarlig) en runde til med dopapir salg, og pengene vil gå inn i kassen for neste års drift.
De som eventuellt ikke skal være med neste år skal selølgelig få slippe å selge. Send i så fall en mail om dette til denne mailadressen innen fredag 5 oktober. Om du er i tvil kan du evnt velge å være med på dugnaden uansett - eller du kan velge å ta i ett ekstra tak på en dugnad til neste år (om du melder avbud nå, men spilleren ombestemmer seg til neste år). Men det viktige er å gi beskjed innen fredag 5 oktober om du melder avbud for dugnaden, da vi må legge inn bestilling.
Takk for den fantastiske jobben dere gjorde i forrige runde, denne dugnaden er en veldig god inntekts kilde for oss og det får ned egenandelen for hver enkelt betydelig!
lørdag 29. september 2012
Knallhardt derbyoppgjør mot Astor
Målene til Byåsen kom slik:
Jens (Simen D)
Simen N ( Vegard E)
Tommy (Simen N corner)
Bjørn (Simen N)
Sjølmål (Simen N corner)
| Astor og Byåsen har mye til felles. Mange av spillerne ër kamerater, går på samme skole, og noen i samme klasse. |
fredag 28. september 2012
Snudde 0-2 til 4-2.
En utrolig opphenting var vi vitne til i kveld på Rosenborgbanen, der 2.laget møtte Trond. Etter en rufsete førsteomgang, klarte vi å reise kjerringa i andre omgang. Vi gikk til pause med 1 mål i mot. vi tok over kampen mer og mer i 2. Omgang og vi fikk tilsammen plassert 4 mål som kom slik:
Matheuz (Adrian)
Adrian (Tommy)
Tommy (Aerial)
Vetle (Markus S)