Vi gratulerer Byåsen G 16-1 med seier 3-2 over Hommelvik i første kvalikkamp til førstedivisjon som ble avviklet på Dalgård i dag. Målscorere: Morten Mollid, Pål M Benum, Oliver Larsen.
Viser innlegg med etiketten Pål. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Pål. Vis alle innlegg
lørdag 8. februar 2014
søndag 20. november 2011
Hele 38 møtte på spillermøte 20.november. Kjempebra!
Kjempebra oppmøte på spillermøte i kveld. Hele 38 spillere møtte til informasjon om treningsgruppene, deltagelse i cuper, seriespill i 2012, trening på kunstgresset og spillersamtaler. Spillersamtaler tar tid. Derfor ble ikke alle gjennomført i kveld.
Labels:
Pål
tirsdag 25. oktober 2011
Byåsen G 98 ble kretsmester i G 13 1. div
Byåsen G98 vant 22-2 sammenlagt i de to finalene om Kretsmesterskapet G13 1.divisjon. Flomlys, mange publikumere og Champion Leauge-stemning med byåsengutter i støtet. Stor intensitet og raske contringer, samt målhungrige spillere ga et fantastisk resultat. Foreldre og søsken stilte opp med kaker og kaffe, og både vinnende og tapende lag fikk spise så mye kake de ville etter kampen på Dalgård. I returkampen på Melhus var det mange publikummere som heiet laget fram til kretsmester. Vi GRATULERER!
Mer info om sluttspillet her: http://www.fotball.no/System-pages/TabellTermin/?tournamentId=129361
Mer info om sluttspillet her: http://www.fotball.no/System-pages/TabellTermin/?tournamentId=129361
Labels:
Pål
Abonner på:
Innlegg (Atom)

