Vi gratulerer Byåsen G 16-1 med seier 3-2 over Hommelvik i første kvalikkamp til førstedivisjon som ble avviklet på Dalgård i dag. Målscorere: Morten Mollid, Pål M Benum, Oliver Larsen.
Da Kattem kampen ble avlyst blir det fysisk trening i Ranheimshallen kl 20.00 isteden for de som var satt opp til Kattem kampen, samt Knut J, Simen D, Sondre S M og Markus R.
Førstkommende lørdag kl 15.00 på Dalgård spiller vi den første kvalik kampen (av 3) for første divisjon. Motstander er Hommelvik. Det blir salg av kaffe, kakao, kake etc så still opp og støtt guttene!
Kvalik gruppen vår er som følger (de to beste fra hver gruppe kvalifiserer for første division):
Etter et ufortjent tap på golden goal i semifinalen mot turneringsvinner CSK, reiste guttene seg og vant 4-0 i bronsefinalen. Gratulere til Isak, Anders, Kristian, Lars, Sindre, Petter og Kwaku.